Kledinginzameling

Ze zijn een begrip geworden in onze streek: de rode kledingdepotbakken van Wereld Missie Hulp.

Heel wat mensen brengen er hun gedragen kleding naartoe. Die wordt dan in het centrum van Wereld Missie Hulp gesorteerd en vindt zijn weg via missionarissen en ontwikkelingshelpers naar noodlijdenden.

Sinds 15 jaar verzamelt Wereld Missie Hulp tweedehandse goederen om ze rechtstreeks te verzenden naar verantwoordelijken (missionarissen, ontwikkelingshelpers, inlandse verantwoordelijken) voor de armen in Oost-Europa en de zuidelijke landen.

Ook u kunt een gebaar van naastenliefde stellen! Breng uw gedragen kleding naar de rode kledingdepotbakken van Wereld Missie Hulp - u kunt er het hele jaar terecht met uw gedragen kleding! Stop ze in een kleine zak en bindt deze vast. Zo kunt u ze het best in de bak deponeren.

U vindt de rode kledingdepotbakken op volgende plaatsen:

• Attenrode, aan de Sint-Andrieskerk (Doelaagstraat)
  • Bunsbeek, aan Jeugdhuis De Kloemp (Schoolstraat)
  • Glabbeek, op de parking van de Sint-Niklaaskerk (Dries)
  • Kapellen, op de parking van de Onze-Lieve-Vrouw Geboortekerk (Dorpsstraat)
  • Wever, op de parking van de Sint-Antoniuskerk (Solveldweg)
  • Zuurbemde, op de parking achter de Sint-Catharinakerk (Bronstraat)

Website: www.wereldmissiehulp.be/rode-kledingcontainers
Facebookpagina Wereld Missie Hulp: www.facebook.com/wereldmissiehulp