Vrijwilligers

Printvriendelijke versiePrintvriendelijke versie

Vrijwilligers zijn erg belangrijk in onze samenleving. Ze zijn het levende bewijs van solidariteit.
Als vrijwilliger help je niet alleen een ander, je krijgt vaak veel genegenheid terug voor wat je doet. De kerkgemeenschap in Groot-Glabbeek telt heel wat vrouwen en mannen die zich inzetten voor een betere dorpsgemeenschap en een warmere wereld.

Wil je nieuwe mensen leren kennen? Wil je verborgen talenten ontdekken of nieuwe vaardigheden leren? Wil je mensen helpen? Zoek je een hobby? Wil je proeven van de sfeer? Wil je ervaring opdoen? Dan is vrijwilligerswerk binnen de Kerk iets voor jou, want we zoeken vers bloed: mensen die een deeltje van hun tijd éénmalig of regelmatig willen geven.

• Kan jij mensen boeien met je vlotte pen?
  • Ben je goed met kinderen, volwassenen of zieken?
  • Heb je een goeie stem of bespeel je een instrument?
  • Ben je sterk in organiseren en zet je graag iets op poten?
  • Heb je ervaring met restauratiedossiers van erfgoed?
  • Ben je een administratief wonder en ben je (eventueel) vlot met de pc?
  • Wil je iets betekenen voor je medemens?
  • Leef je je graag uit met dweil en spons?
  • Ben je een krak met websites of sociale media (Instagram, Pinterest, YouTube, ...)?

Heb je ergens “ja” geantwoord, laat het ons dan weten via gezocht@kerk-lubbeekglabbeek.be. We kijken al uit naar jouw seintje!